02.44


har precis duschat iskallt. brrr
nu är jag varm och luktar gott.

imorgon, eller idag rättare sagt, är det onsdag. i vanliga fall brukar det vara en humörhöjare, halva veckan gått och snart helg! men inte nu inte. för i min helg så står det jobb, jobb och åter jobb på schemat. lördag och söndag. tack
det var längesen jag stod och var stirrig bakom kassan på mcdonald's. och jag kan ju inte direkt säga att jag har saknat det överdrivet mycket........
fast det kommer väl säkert väl till hands i med att det har varit åtskilliga personer som frågat mig om jag hade roligt i helgen (och alla helger före...), jag var ju tydligen skitfull! kul jul för dom men mindre roligt är det att minnet har svikit mig och jag minns inte ett dugg.
så denna "party-prinsessa" kanske ska ta och chilla ett par hekton? nää
vad finns det då för roligt över? inte ett skit. fast inte för att det är så himla superduperjättejätteroligt med halmstads folk och uteliv, men ändå. man får ta vara på det man har..... även fast det inte duger.

MEN om jag känner mig själv rätt så kommer jag väl svira rundor ändå. och "ta det lugnt".
senaste gången jag "tog det lugnt" kvällen före jag skulle jobba var jag fortfarande full när jag gick till jobbet och spydde tre gånger i personaltrappan.
way to go carro!

dagen har varit lika lam & tråkig som alla andra satans dagar, fast det måste ju naturligtvis bli ännu sämre och få ännu svullnare tonsiller/halsmandlar. yaaaaaay!
skulle upp och kolla upp det (dvs slippa lektionen) hos mrs. nurse och det skulle väl ta ca 5 minuter och kolla det, men icke! jag fick sitta i 45 min. och som hon oroar sig!
och drog upp mina sömnproblem (du kommer vilja ta livet av dig om ett par år) mina matvanor (du har gått ner i vikt blahablaha) hur ofta jag dricker alkohol (nej caroline man kan inte dricka Alsol-sprit / jag tror att du är alkoholist) och massa, massa annat.
"jag förstår mig inte på dig"
nä. det är lite svårt när inte ens jag begriper själv vad jag pysslar med.

och imorgon har jag gympa! JAAA

/c

Kommentarer
Postat av: åsa

vad är dealen med skolsköterskorna? "jag förstår mig inte på dig!" nähe, jääävligt bra hjälp då..

2008-12-10 @ 03:00:36
URL: http://oroshjaerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0