11.35


har turism. ska egentligen sitta och pyssla med marknadsföring eller TT-resor men det orkar jag inte.
har faktiskt, till allas stora förvåning i presume, att jag har lyckats sova i typ 13 timmar inatt! eller inatt och inatt, slocknade vid sju igårkväll och vaknade först vid sex då pappa gick upp men somnade snabbt om igen och kom, givetvis, försent till skolan ändå.
att gå upp till skolan är inte riktigt min grej.

sitter här i k12, källaren i K-huset på Sturegymnasiet, har precis haft blindtest i coca-cola-smaker. helt ok. nu sitter vi alla brudar (adam inräknad såklart) vid en varsin laptop och gör allt som vi inte ska göra. spelar lite julmusik och myser. men jag är bara sur, som vanligt. och dagens i-landsproblem är:
julen.
hatar julen. julen är bara till för att man ska konsumera ooeeerhöööört mycket och spendera oliiiidliiiiigt mycket cash, som man inte har.
päron köper julklappar till sina kids och går back på ett helt år. inte ok.
och det där crapet med att visa kärlen och sånt där är bara bull för att sånt finns fan inte. det är bara fejk & på låtsats.
lucia gick, tackochlov, obemärkt förbi. (skiter faktiskt högaktningsfullt i en brud som springer rundor med ljus i håret & en vit Di Leva-inspirerad klänning som inte kan sjunga)
så jag ska bojkotta det här med julen (men om folk fortfarande vill ge mig julklappar, är det helt ok haha. inte mitt prob att ni inte fattat vinken ;) )
jag ska tillochmed bojkotta kalle anka!

okej. kanske inte riktigt så farligt är det. men lite.
tycker bara att det är så sjukt fjantigt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0