16.57

måndag.

hm. vaknade vid tre idag. gick upp runt halv fyra och har gjort så mycket som ingenting sen dess.
ganska skönt. är så seg.
kvällens övningar blir att jobba, kuuuuuuuuul.
det suger nu men blir ganska fint den 25:e januari då jag äntligen har lite cashflow!
fast det är långt tills dess.

hela karusellen känns bättre nu. innan hade jag sjukt mycket förhoppningar, men nu har jag knappast några.
jag ska inte ta det seriöst.
seriöst suger.
men jag vill inte vara ensam.
men jag ska inte bygga skyskrapor på luft. det blir bara fel.
go with the flow. det är det som är grejen.

Kommentarer
Postat av: mattias

seriöst är skit! jobba på, så kan du slänga ut ännu mer pengar på öööl! nu ska jag sova, god jul!

2008-12-23 @ 01:43:51
URL: http://mattiaseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0