20.49

åh.
söndag, och nu har jag bara ledighet framför mig!
det är bra. brabrabra

jag har inget bättre för mig så jag kan lika gärna ta och sammanfatta min gårdag, lördagen den 20:e December.
var somsagt uppe på benen tidigt, och jobbade heeela dagen fram till fem då jag nöjd åkte hemåt. väl hemma styrde jag upp utgång med Tova och jag hade fem, sex timmar att slå ihjäl tills dess.
klockan drog sig mot elva och jag satte mig på bussen in till Halmstads otroligt livliga & jätteroliga uteliv (sarkasm is my true love)
vi gick och fixade varsin stämpel på b&b, sen vidare till BM och drack öl med kossan, flem, frida och en annan brud som jag inte minns namnet på.... och ja, det är väl där minnet börjar bli lite suddigare än det borde varit.. men det var kul.
så efter nån timma av snack, öl, ilskna blickar från ett annat specifikt bord etc etc etc drog vi vidare till b&b och där blev det ännu mera alkohol och jag lyckades ju såklart bli sjukt full.
don't hate the player, hate the game...... eller nått sånt.
träffade bra folk.
några timmar senare befann jag mig plötsligt vid ica söndrum och då hade klockan blivit runt fyra och mötte upp J som hade hoppat in i en taxi och styrt upp och farit till mig. jag gillar det!
vi slockande runt sex imorse och var dessvärre inte lika pigga & glada när vi väl vaknade upp, och båda skulle jobba... well well.
annars har jag jobbat hela dagen och sen somnade sött i soffan och nu ska jag kolla på film.
tjiiiing

(bra att du är ärlig jag är inte dummare än andra. somsagt, jag är inte dum. men jag lovar att inte bruda mig den här gången. jag är inte dum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0