21.14

onsdagkväll

ok.
här har jag blivit helt blank
det är svårt att ta in dåliga saker, gång på gång på gång på gång på gång
man slutar känna efter ett tag
ok
ok
ok

orkar inte göra nånting längre. det är en sån sjukt stor ansträning att ens ta sig upp ur sängen.
idag sov jag till tre. låg och tittade ut igenom fönstret och adventsljusstaken och tänkte att jag borde gå upp
hade ju lovat att ta mig in till stan
jag känner inte för att göra nånting
det är jobbigt att ta på sig kläder
det är jobbigt att borsta håret, sminka mig och se någolunda ok ut
det är jobbigt att prata
jobbigt att vara kul
folk ser mig sällan deppig. sällan nere
alltid ganska pepp
men det är jobbigt att bara vara

fan också men imorgon är det torsdag och jullov och på fredag ska jag dricka sjukt mycket alkohol och vara lite glad för engångsskull
hell yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0