17.38

hemkommen från stan!

när jag gick där för mig själv med bra musik i öronen och tankar snurrandes i skallen så kom jag och tänka på ett ord som man sällan använder, eller, man använder synonymer.

promiskuös

Jag antar att det är ganska många som inte riktigt vet vad ordet betyder. Lössläppt. Billig. Slampig. Horig? Just pick one.
Det anses vara promiskuöst att lägga ut halvnakna bilder på sig själv på internet, eller visa diverse kroppsdelar via cam. Eller rent av bara bära liiiite för korta kläder och visa för mycket hud. Det är promiskuöst, enligt vissa.
Det är också promiskuöst att byta sängpolare lite för ofta.
Men, hur många kan en tjej ligga med för att anses promiskuös? 15? 8? 5?
Och hur många kan en kille ligga med att för att anses vara slampig? 20? 30? 108?
Men det fungerar inte riktigt så. Killar anses ALDRIG för lössläppta. Om en kille åker hem med olika brudar helg efter helg är det ok, vilken jävla man alltså!
Men om en tjej gör det, blir situationen annorlunda. Om man tycker att det är ens grej att hooka med någon ute på krogen för att man tycker att det är gött, då blir bruden en slampa. En madrass.
Och hur jävla kul är det att kallas madras? Jag vet inte. Jag tror inte det.
Okej, jag erkänner! Jag har i vissa stunder tyckt att det är horigt, att det är inte ett sätt som inger respekt. Men för fan, om man tycker om det, why not?!
Sex är bara sex och det är jävligt trevligt, faktiskt. Brudar har också needs, precis som det manliga släktet.
Fast sen så är det lite av tabu att vara brud och gilla att ligga, tyvärr. Meeeen det gör vi!
så ligg på förfan. ;)

"vi borde att byta liv, och skaffa nya perspektiv
vi borde kramas lite mer
och byta kroppsvätskor med fler
och sprida kärleken allt mer"


/c

Kommentarer
Postat av: åsa

klart man ska ligga om man är sugen. fast ta för tusan aldrig betalt!

2008-12-05 @ 18:10:37
URL: http://oroshjaerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0