01.10

okej. here we go again. jag har inte ett skit att göra så då kan jag lika gärna blogga istället.

det här går så jävla bra! fan, jag är bra. Det är så himla, himla, himla skönt att jag är över det nu. Jag går inte runt och har ont i magen jämt pga av en specifik person. jag slipper bli ledsen när jag fattar gång på gång att jag är sjukt ouppskattad, jag slipper det där. Varför blev det inte såhär tidigare?? Naeh, för att (som jag har skrivit tusen gånger tidigare) känslor och logik funkar inte ihop. Jag kommer nog aldrig låta mig bli behandlad så illa igen, tro mig. det är slut med det. Varför springa runt och vilja ha bekräftelse från någon som man egentligen innerst inne inte tycker om? det kan man undra, det undrar jag med. Men somsagt, nu är det är slut med det. och det känns så jävla bra! :)

Jag kan emellertid inte säga att allt är tippelitoppen. Det mesta känns bara tungt & jobbigt och så fort jag vaknar på morgonen vill jag helst bara somna om och vakna när allt är okej igen.
Snart flyttar jag, btw. tyvärr med mamma och inte själv, men det är en del jag måste fixa innan det kan gå i mål. men det ska gå, det ska och måste.

Man kan ju jämnföra lite hur jag hade det för ett år sen, och det känns ljusår härifrån vill jag lova! Då gick det skitbra i skolan, jag hade världens bästa M som jag älskade och som älskade mig tillbaka, en hel familj som inte hade gått sönder, jag hade ett schysst liv helt enkelt. Nu är det ju tvärtom. Jag har inget av det där kvar. Det är så underligt hur allt kan förändras från att vara så jävla skitbra till så jävla skitdåligt på en så kort tid, varför har det blivit såhär? Jag kan ju säga att jag fortfarande letar efter svaret på den frågan....

/c

Kommentarer
Postat av: å

blogga på, underhåll mig, jag kan inte sova!

2008-11-18 @ 02:20:01
URL: http://oroshjaerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0