03.19

just hemkommen o jag kan konstatera att jag har haft sjukt mycket roligare än vanligt ikväll. trots att halmstad suger & är galet tråkigt så att man bara vill sätta en kula i huvet så har denna lördag varit över förväntningarna. o det är positivt alltså! nu börjar jag klarna upp från fyllan (utan dess like!) o har sjukt ont i huvet. jag kan tillochmed stava rätt, det är bra, o det säger ju inte litet.... och sen sover jag själv inatt. det är också sjukt bra i med att det har gått sådär på den punkten dom senaste helgerna. men nu är det slut me det, finner ingen mening med ett ligg som inte ens duger. pallar inte vaaaa nu ska jag käka galet mycket choklad tills jag spyr o sen somna gött o invänta söndagens återkommande ångest. sov gott allihopa (pusspusspusspusspuss fina du! :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0