10.14


tröttheten barrikerar mina ögon. det här kommer aldrig, aldrig att gå. jag somnade imorse klockan halv fem. 04.30. och nu är jag helt slut. efter en natt av tankar & filosoferande och diverse annat så drömde jag sjuka drömmar och vaknade av att jag skrek ett antal gånger. det är ju inte första gången och jag kan väl anta att jag tydligen är jävligt förbannad när jag sover. Så, förflutna och framtida sängkamrater, om ni tydligen är jävla idioter, horor och annat, så menar jag inte det, inte egentligen.

nu när det börjar gå hyffsat bra i skolan, när de flesta inlämningsuppgifter blir inlämnade och proven blir skrivna i tid, börjar det dala. jag pallar inte, orkar inte lägga mer energi på nått jag tycker är sååååååååå tråkigt och känner att det är ingen idé. fuck

/c

Kommentarer
Postat av: flem

jag somnade också halv fem, uhu.

du hade gärna fått skrika lite på mig, sällskap är bara bra!

2008-11-12 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0