10.30

klockan är halv lite drygt halv elva och jag är varken trött, hungrig eller ledsen. det är något som sällan, sällan händer! konstigt.
igår slocknade jag först vid fem och vaknade runt halv sju, var uppe och knatade ett par timmar för att sedan slockna igen runt tio. utvilad då med andra ord! dock så flög jag upp imorse vid fyra och trodde att jag var försenad, för att sedan upptäcka att jag hade ett par timmar kvar av hääärlig sömn. underbart.

nu sitter jag på turismen och gör absolut ingenting. men det brukar ju bli så, så det är ju inget speciellt man bör lägga märke till.... men ändå.
MEN ÅH! Jag har ingenting att skriva. även denna stora mängd sömn är jag alldeles luddig i hela huvudet.... well well.

/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0