12.16


sitter i skolan och har en kvart kvar tills jag har två timmar turism, om inte mer. skjut mig, säger jag bara...
och mina två kompanioner har lämnat mig, emilia och tovs. screw yah!
men imorrn är jag (antagligen) ledig, så min helg börjar ikväll! känns sjukt gött, må jag säga. sen blir det förgalej hos louise och sen underbar imorgon. fast jag känner inte riktigt peppen... kasst!

sen så är jag galet röd i mitt ena öga (har redan blivit frågad om jag är hög. OM det vore så väl!)
men nu ska jag ner o röka o sen genomlida en lektion. blööö

/c

Kommentarer
Postat av: Sonia

Då ses vi säkert på underbar! :)

2008-11-27 @ 22:29:56
URL: http://jagargay.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeah screw me!

2008-11-27 @ 22:39:31
Postat av: Anonym

screw you :P

2008-11-28 @ 15:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0