12.52

söndag.

det är väl nu, just idag, som jag borde gnälla. och HEY, jag har grejer att gnälla över! men det kommer lite senare. först en summering av gårdagen.

vi började, som i fredags, hos kossan fast den här gången ganska segt. blev mest att vi satt kring det lilla bordet vid fönstret och kedjerökte x antal ciggaretter och snackade. efter ltie vindrickande tog vi bussen till mackan som firade sin födelsedag, och det blev som alla andra gånger hos mackan att vi satt ner på golvet och söp och rökte.. jag och  catta lämnade dock det där runt halv ett och traskade in till stan. där blev det asian och valentine, som suuuuger!! trött man blir!
fast sen träffade jag på R och det blev sjukt mycket bättre. :)
sen åkte jag på efterfest hos Tom och tvärdeckade runt fem-snåret imorse, skithärligt. inte.
nu är jag dock hemma och regnet öser ner och det är grått, grått, grått....

Jag har så svårt att veta om jag ens betyder nåt för dig
du spelar nåt slags spel
Och det kan så lätt bli mitt fel
när du ser på "lilla mig"
Och en dag försvinner jag ur dina ögon, som en svår och jobbig grej.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0