16.37

nu är jag hemma! ligger i min säng med datorn i knät. det är varmt och skönt och det behövs i med att jag har sprungit på stan sen tolv. har dock suttit på um i minst tre timmar och nu är jag galet lättad. det är bäst. sen så har jag fått med mig ett par skitsnygga brallor hem, tack pappa. De sitter som en smäck, kan knappt få dom på mig meeen det är stretch så dom kommer antagligen vara baggy om en vecka eller två. but i give a crap, för snygga är dom! (kan tänka sig, storlek 24! jag kan ju säga att det var inga tårar som fälldes i provrummet iallafall! det känns fint. så nu borde jag egentligen springa runt som en idiot här hemma och hitta allt som finns i min garderob som passar till. men nä. det pallar jag fan inte... /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0