21.20


nu är det kväll och jag borde (och egentligen måste) sätta igång med hemtentan vi har i psykologin. men näää. jag orkar inte. Och sen så börjar jag antagligen falla tillbaka till min gamla ovana att bli "akut sjuk" as known as skolka. så det har jag gjort idag. inte bra, inte bra.

innan, när jag gick hem från bussen, kändes det som om jag fick en hård spark i magen. fan alltså, fan fan fan jag klarar inte det här!!!! jag litar inte på mitt egna omdöme att det går att fixa. paniken kryper sig under huden, ångesten letar sig fram till varenda jävla skrymsle i min kropp. det känns som om jag har SÅ många bollar i luften, och jag tappar alla. och sen vissa stunder så är allt okej, eller iallafall ganska. kontrasterna har blivit sjukt stora. det är svårt att vänja sig vid det

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0