21.37

sitter här i världens finaste lägenhet. jag är alldeles själv och jag har precis poppat popcorn på kastrullen (som poppade över hela köket och sen saltade jag alldeles för mycket) och nu ska jag alldeles strax ut och röka och sen efter det glo på sex and the city hela natten. det här är underbart. men... jag undrar när jag kommer att tycka att det är okej med livet? Det behöver inte vara perfekt, jättebra eller att jag stormtrivs. det duger med ett okej. och alla säger att det kommer kännas bättre snart, att om ett tag så kommer allt kännas okej. men jag är hellre lycklig nu. /c

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh gud vad sugen på popcorn jag blev nu :P

2008-11-12 @ 23:37:34
URL: http://amandaskleader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0