21.54


jag sitter här med världens psykologitenta och det suger. Jag har än så länge bara gjort första delen om Sara och nu sitter jag och läser igenom Lena B och fattar ingenting. IT SUCKS!

så jag har satt på 8 koppar kaffe som ska hålla mig igång hela natten, om det behövs. som vanligt är jag sämst på att planera och jag förvånar mig inte över att jag har allt kvar dagen innan det ska vara inne. typiskt mig, dumma carro!

dagen har varit allmänt sucky med snålblåst och regn. hatar hösten. funderar starkt på att få mig i koma och vara fördjupen i sömn tills våren är här & allt känns iallafall lite glatt och soligt. men det är ju så jävla långt kvar och inte pallar man vänta. crap.

naeh nu måste jag väl sätta igång och inte ens själva idén på en kommande framtid med en viss person kan göra mig glad! CRAP

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0