21.58


ikväll har jag gråtit. jag har gråtit och gråtit och nu är jag alldeles torr i ögonen för att alla tårar har tagit slut. jag har gråtit över allt. för att världen ser ut som den gör, för att mitt liv är som det är och för att jag inte längre är speciellt lycklig.
men nu har jag bestämt mig. jag vet att jag har "bestämt mig" tusentals gånger innan och alla gånger har det gått käpprätt åt helvete men nu, nu så tror jag att det här kommer att hålla.
jag ska inte ägna mig åt att fiska efter saker som egentligen gör mig olycklig, jag ska sluta tänka i gamla banor och vilja ha tillbaka dåtiden, för det förändrar ingenting. sluta kolla bilddagböcker som gör mig ledsen, sluta läsa bloggar som gör att det svider i hela mig. sluta gå runt och leta bekräftelse från alla dess olika håll. och mycket, mycket annat.
nu är det SLUT med det.
jag gör slut, dumpar mitt gamla liv. end of story

/c

Kommentarer
Postat av: å

jag tror definitivt du gör ett bra val nu. hoppas att det går bra för dig, carro.

2008-11-09 @ 22:54:57
URL: http://oroshjaerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0