tisdag


well well well.
dåligt med bloggandet igår, sorry. satt i fyra timmar hos sis med en otroligt, fruktansvärt, olidligt svår psykologitenta... om jag behöver skriva fler försvarsmekanismer till Marie w och mamma rut så spyr jag. okej, kanske inte så farligt. men det är inte riktigt min grej, hela konceptet med att plugga....
men likt förbenat ska jag ner om fem mins och sätta igång med historian och medeltiden, och med määäängder av kaffe!

hade förövrigt hela lägenheten för mig själv igår, tror jag svimmade av härlighet. men det är förhoppningsvis inte så långt kvar tills jag får min egna lilla 1:a, om allt går som planerat. jag kan knappt vänta.....

(jag kan också be min kära mentor, rektor, kurator och studievägledare att att dra åt helvete, så fruktansvärt onödigt med en evk så att det finns inte, och sjävklart SOMVANLIGT har jag ingenting att säga till om. men det brukar bli så, så varför fortsätta att ifrågasätta att min egna vilja inte är värd ett skit?)

over and outttt
/c

Kommentarer
Postat av: Å

fan vad bra om du skaffar eget! ingen förtjänar att leva i ett hem som inte ens kan kallas ett hem längre. happy for you!

2008-11-04 @ 16:49:53
URL: http://oroshjaerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0