billigt vin och cigaretter

hallå

dagen har varit hyffsat okej, dock jävligt tråkigt med allt regn och mörker. höst är ingen kul grej alls. igår var det, likt i måndags, hylte som gällde och massa film och kramar. det är så himla skönt att komma bort härifrån och koppla tankarna till annat och skratta lite. det är samma med skolan, fast det blir ju ganska stor brist på deltagandet på lektionerna... men det ger sig!!

imorrn är det hårfärgning som gäller och det ska bli sjukt nice. ser ut som jag vet inte vad just nu, och snyggt är det inte! och sen vill jag ha helg och massa med billigt vin och cigaretter, så som håkan säger det.

friends with benefits?? eller är det nått annat? eller?

/ c

Kommentarer
Postat av: torun

<3

2008-10-18 @ 13:48:13
URL: http://tokun.blogg.se/
Postat av: torun

duu, jag har inga pengär på mobilen, men ikväll tänkte jag bara vara hemma och mysa med mig själv, emil jensen och en bok (har två feteböcker sm skall vara utlästa och ha arbeten skrivna om sig på tisdag. kul). vad skall du göra?

2008-10-18 @ 17:47:42
URL: http://tokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0