bringing it all back home


åh.

det har varit två personer idag som har sagt att jag är förändrad. en av dessa sa tillochmed att jag var "top notch" (roligt uttryck) att jag var något extra innan. men att det inte är så längre.
men jag orkar inte springa runt och låtsats liksom, men jag tycker inte om den jag har blivit. men jag vet inte heller hur jag ska göra för att bli mig själv igen. eller, jag vet på ett ungefär, men det är så fruktansvärt mycket lättare att säga och skriva det än att praktisera...

förlåt allihopa, förlåt förlåt förlåt förlåt att allt har blivit som det är. men jag är pajj just nu. måste hitta ett lim och laga det som har gått sönder.

I MUST BE EMO! yes yes yes. men jag vet inte om jag vill vara med längre

Kommentarer
Postat av: flem

du är fin, carro. hoppas att det ordnar sig.

2008-10-07 @ 23:30:00
URL: http://diaryandherself.blogspot.com
Postat av: Anonym

gillar inte hur du har blitt :(

2008-10-09 @ 08:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0