drömmar och diverse annat..


summering av gårdagen lyder såhär:

vaknade upp, helt slut i kroppen, hos anton ganska tidigt på morgonen. efter mycket tv, tv igen, pizza och lite mera tv stack jag in till stan och fikade med emma och jonas. (därav det felskickade sms:et "anonym") där satt vi och jäste i dryga två timmar, sen mötte vi upp tilda, jill, adrian och fredrik L och sen traskade jag och emma hem till mig.

sen har ju natten varit en pärs i sig, drömde att min pappa fick cancer och dog, jag hade en affär med min rektor, jag rökte b med en kille som var fastbunden i en stol och diverse annat. jag trodde att hälften var sant när jag vaknade. fresh

nu ska vi in och fika!

/c (detkännstypsomomdetärendelsomsaknas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0