inte okej


nu blir ingenting som det var förut. ingenting, inte ett jävla skit. saker har hänt, allt har varit jämmer och elände men jag har alltid haft en fast punkt i mitt liv som slutligen, just nu, har fallerat. ingenting kommer blir som förr, aldrig aldrig aldrig
och det suger, jävla jävla jävla helvete
jag är sjukt besviken. sjukt arg, sjukt ledsen och allting känns så fruktansvärt hopplöst och inte värt det... kalla mig löjlig men så här är det. tanken har slagit mig ett par gånger och jag tänkt att det skulle väl inte vara så farligt, att bo på två ställen och så, men nu när det väl ÄR så, då fan är det inte så jävla okej....

hjälp mig

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det kommer bli bra gumman det lovar jag dig, både jag och tova finns här för dig alltid! Du kan ringa mig när du vill på dygnet. Det är kämpigt just nu men det kommer bli bättre med tiden det lovar jag <3

2008-10-13 @ 14:33:11
URL: http://emiliajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0