balansgång


turism. gud vad jag hatar det här programmet! JAG PALLAR INTE. det är så jävla tråkigt. är sjukt nära att hoppa nu... men vad ska det bli av mig då? jobba på Mcdonald's resten av mitt liv? tror inte det.
får väl göra allt så bra som det kan bli. skitdåligt med andra ord.

åhå som jag gnäller. måste vara jättelamt att läsa min blogg, det är ju bara en massa tjat och gnäll och klagomål. fast ni behöver ju iofs inte läsa. men nu kan alltid kommentera o gnälla lite på mig (för omväxlingsskull) det är alltid lite kul med kommentarer, även fast de är negativa. så summan av kontentan (citerar Linus, som jag saknar) är att kommentera!

jag tror jag vill ha dig, men jag är inte säker. men först och främst vill jag att du ska vilja ha mig. jag tycker om dig, jag är glad för att du finns. men det skulle bara vara så himla jättefint om du ville finnas för mig och med mig. för jag finns för dig, men det vet du redan...

men, mitt huvudcitat lyder:
never take it seriously. if you never take it seriously you never get hurt. if you never get hurt, you always have fun.
det är ju så?


/c


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa honom att han måste ändra sig! Ge honom en omgång eller ngt, så att han får veta att han lever!!!! ;D

2008-10-21 @ 14:28:35
Postat av: emma

FREDRIK REINFELDT <3

2008-10-21 @ 14:42:02
URL: http://emslindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0