xoxoxoxo

söndag. fuck it fuck it fuck it! hatar söndagar!

fast... helgen har varit helt okej med fint sällskap både igår och i fredes.
igår blev jag kanonfull och tillbringade halva kvällen i en trappuppgång i närheten av andersberg och i en lägenhet med två dudes från afrika som inte tyckte det verkade helt fel att  ligga med mig, frida och flem. blev nästan lite rädd, för den ena av dessa var ju inte blyga med var dom skulle sätta händerna... men vi flydde fältet och jag och fina J tog tjugo över tolv bussen.

you're my sweetest downfall

/ c

Kommentarer
Postat av: torun

jag skall ta tjugo i tolv-bussen till gabbe snart...

2008-10-12 @ 21:33:29
URL: http://tokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0