långt bort



uppdaterade min gamle ipod precis. och hittade låter som jag inte har lyssnat på jättelänge och som påminner mig om gamla tider... allt var så bra då! jag saknar det fruktansvärt mycket.... det är speciellt en låt som jag lyssnade på non-stop i hela mars och april. jag saknar den tiden. det gör så ont i hela mig, för nu vet jag hur allt blev. det visste jag inte då....

det är just en sån här kväll och natt, som det skriker i hela kroppen. varenda liten cell gör uppror och försöker tränga sig ut. jag vill ringa samtal, jag vill åka till ställen som jag inte får åka till. eller kan. eller ett speciellt ställe. ringa ett speciellt samtal. men jag kan inte.
det är just en sån här kväll då jag vill ha det som jag hade förut. jag vill ha dig som jag hade dig förut.

jag kommer ångra att jag skrev det här. men det ger jag blanka fan i just nu. för nu får det bli som det vill.

åker till polen snart, om sisådär 6 timmar. ha det bra här hemma, hör gärna av er.

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0