NUkandufåmigsålätt

det finns ingen hejd på mitt bloggande! det är ganska fedt. Kollade statistiken och det är 81 stycken som läst bloggen idag! blir lite glad. tänka sig att folk kan vara så intresserade. KOMMENTERA!!

Kom precis hem från en runda och snack vid nissa med två fina. jag har speciellt saknat den ena av dessa, det känns längesen jag satt i en gul soffa och rökte vid fönstret fastän jag inte får, längesen jag trängdes skavfötter och gapskrattade om gamla fåniga barnprogram och diverse annat. längesen pepptalk och skratt fastän allt bara kändes sämst, sämst, sämst. jag har saknat allt det där och mycket annat.

Jag hörde av en person idag som jag inte har pratat med på mycket, mycket länge. Jag lovades fika och massa prat, och det skulle vara roligt att höra vad som hände med hans liv & tankar. Jag har inte pratat med G sedan vi försvann ur våra liv och det uppbrottet var genom skrik och tårar. Jag blev jätteglad, för jag har saknat honom väldigt, väldigt mycket.

det känns som om mitt huvud är fullt av bomull och jag kan inte tänka klart. jag vill att du ska prata med mig

/ c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0