dimensional transition

hej

igår vankades det fest hos fina torunn och jag åkte naturligtvis dit. Efter en del öl, shots & vin så snurrade det rejält i min skalle! Runt tolv-tiden fick jag ett oväntat samtal från en oväntad person, och full & ganska korkad gick jag för att möta denne. Det var J, som var nästan lika full i hågen som jag... plötsligt satt vi på en buss. Jävligt dumt och korkat, men det kändes jävligt bra då iallafall.... Så efter ett kind of djupt samtal, ramlandes ner i nässelbuskar, kyssar & diverse annat somnade jag på samma ställe jag alltid hade sovit på som då var en vana. Morgonen var fin, förutom skallebank och lite annat och jag tog bussen in till stan vid halv åtta nu ikväll.
Det är ganska lustigt... att man kan nästan vara kär i någon, och ha någon som tycker om en tillbaka, men att man inte vet vad man vill....
Förvirrad är bara förnamnet.

Nu ska jag dra ihop mitt pick och pack och åka till torunn! Den tjejen är det bästa som finns.

/ c


Kommentarer
Postat av: torun

du är.

2008-09-15 @ 16:05:29
URL: http://tokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0