WAWA

hej!

jag har precis stigit upp, vi va ute och dansande och drack igar och vi fem blev vi lite trotta och akte hem. det ar valdigt annorlunda har, med allt fran mat och kultur, folket, utelivet osv osv osv. till det battre da.

igar sa borjade vi dricka runt sex, satt och chillade ett par timmar och sen akte vi till ett sushi-stalle dar jag at vegetarisk sushi plus nan konstig nudelsoppa som var val sadar, sjukt dyrt var det iallafall. darefter kommer vi pa att mangden alc som hade med oss inte rackte, sa vi korde inom en butik som har oppet dygnet runt och som bara saljer berusningsmedel, sa da blev det vin for hela slanten. sen akte vi pa forfest hos johannas och de andras kompisar, ingunn och marta, och dar satt vi fram till tolv och da drog vi till student-haket nummer 1, tortilla. dar var det smockat med folk och ALLA var med-students, trevliga var alla med. efter några öl, drinkar och nya bekantsskaper tog vi en taxi till en nattklubb som bara spelar hiphop och r'nb och dar skakade vi ass sa vi dog, typ.
val dar gjorde jag ett smarre misstag och det holl pa att sluta pa ett ganska dumt satt, men det loste sig och vi akte taxi hem.

nu ska jag och sis ut pa stan en runda o se om det kommer med natt fint hem! LOVE IT HERE!!!! vill aldrig aka hem
fast saknar er!!!!!

c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0