15.03


jag ska krympa ner dig och stoppa ner dig i en liten, liten, liten ask. jag ska göra dig så liten, obefintlig och obetydlig så som du faktiskt egentligen är. du har pajjat det här för mig nu. du har pajjat det här med en början med en annan. det har du förstört, medvetet, bara för att du... nej jag vet fan inte varför. jag hatar dig för du säger saker så lättvindigt och som inte betyder nånting what so ever för dig men som du VET betyder nått för mig.
fan finns det nån gräns på hur mycket man kan göra en annan människa illa med flit?? tydligen inte.

det var fest igår ute på landet. jag blev skitfull och gjorde naturligtvis bort mig. man borde gömma min mobiltelefon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0