19.13


måndag.

orkar inte med prylen med måndag. tur somfan att det är OK väder ute så att man inte går runt i ett evigt mörker. som i höstas. fan man mår sjukt mycket bättre!

helgen har förövrigt varit helt ok bra. i fredags peppade vi på lite pardyyy och så blev det också. en del dricka också, om någon skulle bli förvånad. Och rätt som det var upptäckte jag till mig förvåning att jag hade låst in min nyckel (vår dörr är en sådan som låser sig självt) och min lilla mamma befann sig på andra sidan stan hos sin pojkvän (asså. eller mansvän. pojkvänner är ju sånt jag håller på med for god's sake!) så runt kvart i tre fattade jag att det var ganska kört på att komma hem så jag fick sova hos världens bästa Adam :) du er best.
dagen efter mötte jag upp sandy och vi drog thaimat & häng i picasso med Alvin och gänget (hä-hä-hä) och på kvällen blev det fest hos rydberg + krogen. fint!

och idag har jag hängt med fina vänner och sånt. nu är jag hemma.
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0