22.01


Idag är det den 12:e april och jag måste faktiskt erkänna att våren har fått mig att känna en massa töntiga känslor igen.
våren uppfyller mig och jag blir så jävla lycklig när det är fint väder ute och att jag kan sitta i nattlinne på min balkong utan att frysa. Att bara sitta i en park med fint sällskap och möjligen lite folle gör så att jag känner att jag kan fixa allting annat och bara vara. Gilla sig själv. Ha en massa jag-är-så-jävla-bäst-grym-snygg-skitbra feelings.
fan, det man måste lära sig är att ta en dag i sänder. Acceptera det faktum att allting är inte alltid bra (herregud verkligen INTE bra) att jag kommer bli skitledsen och få ett broken heart, att det kommer finnas personer som kommer ge mig magsår, att jag kommer ha söndagsångest, att det kommer finnas stunder då jag bara vill lägga mig ner och bara dö. Men det kommer också finnas stunder och människor som får mig känna mig mer levande än någonsin.
Man måste bara ta det lugnt och chilla. SO WHAT att jag mådde så jävla bra och var så jävla snygg och aldrig varit så lycklig som jag var för ett år sen, det SPELAR INGEN ROLL i nuläget. Det gör varken till eller från.
Ta en dag i sänder. carpe diem och sånt klyschigt men det ÄR så det är.

Idag har jag vaknat långt borta och drömt konstiga drömmar (hoppas inte det är en sann-dröm att jag jobbade naken bakom kassan) jag har skämts och suttit på en buss i en timma och käkat vindruvor. Varit en runda på stan och träffat fina människor och hängt med världens bästa jävla Tova Back som jag har saknat sjuuukt mycket.
idag är det söndag och jag har ingen ångest.
För du är du och jag är jag och vi tillsammans är inget bra men skit i det.
man kan hångla istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0