13.04


well. har varit lite dålig på det här med att blogga men nu kommer en liten resumé över veckan som gått.

i lördags steg jag upp tiiiidiiiigt för att ta tåget till västervik (7 timmar. 7 TIMMAR) kom fram, hoppade in i duschen och sen var det vidare till Erik som stod för lite kalas innan krogen. kom dit, blev full, träffade folk, frös & hånglade. helt ok.
dagen efter tillägnade vi dagen åt tv & godis. helt ok det med.
på måndagen var det dags för skolan och jag upptäckte till min förfäran att min kropp inte mådde som det skulle och resulterade i närkontakt med västerviks gymnasiums toaletter. maginfluensa är INTE OK. kom hem, sov från klockan fem på eftermiddagen till elva morgonen efter. sjuukt värt.
sen var det dags för skolan igen och det var kul. och igår åkte jag hem (tre timmar på samma tåg utan några somhelst stopp. trodde jag dog).
så himla asfint att komma bort hemifrån för ett tag. jag vill åka igen eller så kan emma komma hit och bo under min säng så att jag har henne hela tiden.

vi pratade mycket om längtan. om man inte längtar, om man inte tänker och saknar, då måste väl nått vara fel? jag önskar verkligen, verkligen verkligen verkligen att jag längtade & saknade. men jag gör ju inte det. och jag kan inte tvinga fram känslor som inte finns. och jag kan heller inte hjälpa eller rå för att det är en annan som får mig att känna nått litet, litet, litet i hjärtat.. jag vet faktiskt inte om det i själva verket bara är av placebo-effekt. jag blir nog mest bara ledsen över varför det är som det är. jag pallar med en känslolös relation, en relation utan en massa saknar dig tycker om dig tänker på dig-prat. man kan ha varandras sällskap ändå. det är just det när man blandar in saker som jag så fruktansvärt ville höra för ett par månader sen, då det verkligen spelade någon roll. det är väl mest det jag känner. tror jag. jag vill inte höra sånt för det inte är sant, herregud jag är inte helt jävla dum i huvudet. jag träffar gärna dig men jag pallar inte med sånt.
ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0