17.19



note to myself: GLÖM INTE ÄTA
jag glömmer helt enkelt bort att käka. Och om jag är hungrig så orkar jag ändå inte laga nått. Nu är klockan snart kvart över fem och att jag inte har fått i mig nånting på mer än ett dygn. inte ok
så nu mår jag skitdåligt och bara ligger i sängen och orkar inte göra nånting.
vägde mig och jag upptäckte att jag har gått ner två kilo. två kilo liksom hallå? vi är ju inte på festival.
två kilo är kanske inte så mycket för andra men på mig är det skitmycket. Boobs gone typ. inte ok.
förutom att man inte har några bröst så är det ganska ok. men ångest deluxe när skolan går igång... kommer bokstavligt talat bli dödad av the nurse... Jag borde vara van vid det här laget, men det blir jag aldrig. blir bara trött.
vägning en gång i månaden och viktkurvor hit och dit har börjat ta ut sin rätt. hålla kom igen
jag är inte fjorton längre.

Jag vet att jag tjatar och gnäller, men wtf. Min fina fina fina fina fina bästa b-friend kommer hem på lördag!!!!! Det är sanslöst som jag längtar efter honom. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0