18.31


my baby's got a black heart, cause he knows that's my favourite color


dagarna som gått har jag spenderat med den bästa i hela världen. skrattat, kramats och hånglat
vaknat upp med en varm kropp som väcker mig med tusen pussar
jag tröttnar aldrig på att få höra hur underbar jag är hos dig
du är verkligen det bästa jag vet. alla kategorier

men frågan består. kommer jag fixa det?
inte för att jag tvivlar på att jag är den du vill ha. och absolut inte för att jag inte känner samma sak.
utan hur kommer jag fixa att du kommer ha ett annat liv i en annan stad, utan mig?
längtan kommer förfan förstöra mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han har inget annat liv i en annan stad, du har inget annat liv i Halmstad. Du är ju med honom iaf, right? Bara för att du inte är just precis där han är så är du ändå med i hans liv. Och tvärt om.

2009-08-13 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0