22.31


Ok jättedåligt på bloggfronten. ok im sorry .
Har tillbringat de senaste dagarna på jobbet. Det är så mitt liv är nu. Jobba sova lipa. Låter ganska kul va?
tappat festpeppen totalt, vet inte vad som har hänt...

Igår gick jag ut iallafall, mötte upp tova och emmah och gick till tre hjärtan och dansade lite, vilket var helt ok. Träffade Sandra och Vicki, DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT ATT HA DOM HEMMA. tack liksom wwoowoow. jag är lite flummig. saknar Jonas så att det skriker i hela kroppen. Jag vill ha dig på riktigt här hemma också, inte på msn och telefon! men snart kära. snart hemma. love it

(vi blev förresten ihop på riktigt igår. på facebook. och om det är på facebook är det alltid sant!) ...


nu ska jag koka kaffe, träffa tova och vi ska göra stan osäker. och jag är så jävla opepp så att man blir ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0