chans


Ja. igår  var det somsagt personalfest. Eller personalfeezty som jag skrev inatt. what?
Jag borde aldrig blogga när jag är full.

grät i en telefon du grät också vad är mitt problem?
Trög tjej du förstår inte varför jag inte förstår för du och jag är det mest självklara i hela världen
som du alltid säger
du säger fina kärlek kan du inte bara förstå DET ÄR DIG JAG VILL HA bara dig dig dig dig men jag
men jag fortsätter gråta helvete allt är ju ditt fel ditt fel alltihopa egentligen du har inte gjort något fel
MEN
jag är ju inte såhär det är inte min grej jag brukar inte visa sånt här för någon annan
helvete också
jag brukar inte längta efter någon så att jag får ont i hjärtan eller jo
jag brukar göra det mest hela tiden men jag vet inte
helvete jag fattar inte att du gillar mig jag kan fan inte fatta det
du är den mest kompletta människan jag någonsin träffat jag kan inte hitta något hos dig som jag inte tycker om
det är så skevt
jag vill bara inte att du ska se så på mig som en annan gjorde
den dagen jag blir ovärdefull i dina ögon är den dagen jag
aldrig mer kommer göra om det här
aldrig
aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0