jag vill



varför blir jag sånhär? helt jävla iskall. helt jävla iskall som en jävla sten i havet.
jag vill säga så mycket jag vill skriva så mycket så att mina fingrar blöder men någonstans sätter det stopp och jag kan inte. jag kan inte hur mycket jag än vill. det är något som tar emot
jag tror att det är någon slags försvarsmekanism som sätter in, inte visa för mycket inte säga för mycket inte skriva för mycket inte ta in någon för mycket. inte för att jag inte vill. jag vill ju. jag vill ju så jävla jävla gärna men
men du kommer ju sticka
du kommer ju sticka. och vad gör jag då? vad gör jag då när jag har lagt hela jävla mig hos dig?
och det är där den där frasen passar så bra. perfekt
det är inte dig det är fel på. det är mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0