00.38


hej gud vilken helg
jävla helvete vad dum jag är jag vill bara sätta en kula i mig alltså
nog om det
nog ältat


jag är hemma nu. konstigt att man kan känna sig felplacerad på en plats där man alltid har bott på. där ens rötter är där alla de flesta minnena finns
konstigt att man lär sig deala med hur saker och ting är
människan är ett vanedjur jag är också ett sådant
man måste lära sig hur saker och ting fungerar och lära sig hur man hanterar allting och hur man själv är
jag håller väl på att deala och lära mig själv hur jag är
även fast jag vill skaka av mig allting allting vem jag är hur jag är vem jag har varit och bara vara ett nyfött barn
men det kan jag inte
måste lära mig acceptera att andra människor inte kan acceptera en för vem man är
inte vill acceptera
vill inte kan inte
tänker inte

fan det här fixar sig
man kan inte springa runt och ha svansen mellan benen
måste tänka positivt
för fan det hjälper
man måste tänka så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0