10.52



monday morning wake up knowing that you gotta go to school

nej tisdag men jag har haft belle & sebastian på huvudet hela morgonen.
nu i vår peppar vi på siesta med brudar plus min långa kompis (du ska med)
inte jättebra band änsålänge förutom markus krunegård, anna ternheim, navid modiri & gudarna och framförallt PLACEBO. tror jag dör
hultsfred är också inplanerat.
och spanien i augusti.
frågan är hur fan jag ska kunna sponsra det här... jag är ju inte direkt gjord av pengar...

ser ut som att bli en bra sommar, men jag känner mig själv och jag vet att jag är duktig på att planera men har en smula svårare att skrida till verket...

sitter på turismen och gör ingenting som vanligt.

det var en jobbig kväll igår

Kommentarer
Postat av: åsa

siesta blir gryyyyyyyyymt!!!

2009-02-24 @ 11:42:03
URL: http://citadelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0