19.05



hela jag är ett stort problem. hela jag är full med konflikter

du sa så. du sa verkligen så och du vet att jag vet att du har rätt
men du behöver inte beskylla mig för allt som är fel i ditt liv. du hatar mig för att du hatar att du inte mår bra
om jag kunde så skulle jag göra allt bra igen. jag skulle det. jag lovar. men jag kan inte göra allt för du blir arg hur jag än gör. du blir arg för att jag är glad och du blir arg om jag är arg. du blir arg om jag inte säger nånting och du blir arg när jag pratar.
men hur jag än gör blir det ju fel så hur ska jag göra så att det passar dig?
men det vet du lika lite som jag. jag vet att jag kan säga hemska saker men det är min typ av försvarsmekanism och jag vill försvinna härifrån men det kan jag inte för då kommer jag inte kunna leva med mig själv
men hur ska jag göra för att alla ska bli nöjda?
jag vet inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

odla fikon, så blir allt bra

2009-02-10 @ 22:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0