19.13


hahah. det här är så sjukt jävla skevt. så kan det gå när inte haspen är på..
fattar egentligen inte vad vi pysslar med riktigt. vi borde vara over this by now liksom. men jag ångrar ingenting är inte den jag var förut som hade ångest för varje minsta lilla pryl. allt händer typ av en anledning men det känns jävligt konstigt.
jag hatar att du är den personen jag är svag för.

jag höll på att frysa knäna av mig när jag var påväg till bussen. det var snö och det är fan inte ok... bussenfärden hem var lika lång som den brukade vara. nu är jag hemma och fryser fortfarande. imorrn är jag ledig och har lov och det känns så jävla värt.

fan förlåt P jag är dum när jag dricker förlåt. jag är bara olycka hela jag så håll dig borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0