23.34


alltså.
jag vill inte bli indragen i massa jävla intriger. man kan inte göra ett skit i den här jävla stan utan att varenda människa ska få reda på det. jag bryr mig inte, jag skiter fullständigt i vad du tycker om mig men utmåla mig fan inte sådär. jag kan inte hjälpa att du har en knasig relation med någon som råkar vara någon jag har varit tillsammans med, det är inte mitt problem att eran relation fuckar sig. jag brukar faktiskt hålla huvudet kallt i sånna här situationer då det har varit snarlika prylar men det här gör mig bara jävligt irriterad. jag har nog med drama så det räcker i mitt jävla liv

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha suit yourself

2009-02-16 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0