02.17


asså jag är så sjukt jävla trög
hatar min hals min kropp
hela halsen är sönderhostad och jag kan inte andas
förkyldningar och vinter kallt grått kallt blåsigt borde inte finnas
och vi har inga alvedon panodil ipren eller bosniska painkillers kvar jag får inte äta sånt längre
fan det är löjligt men det är ett jävla addict alltså
de hjälper väl inte ett dugg men det är väl någon form av placebo
men vilket gnäll det har varit från alla håll och kanter
att jag stoppar i mig för mycket sånt
innan var det nässpray
men sen sprejade jag sönder slemhinnorna i näsan så det var jag också tvingad att sluta med
orättvisa jävla värld
fuck off and die plz
när jag blir stor ska jag bli stålmannen eller jobba på ett apotek
apotek smäller lite högre visst jag kan inte flyga eller lyfta bilar MEN jag kan komponera ihop egna små piller-recept måste vara inte fy skam


men asså. (lyfter ens stålmannen bilar???)
det enda jag är helt certain of är att jag ska gå upp halv sju imorgon och ha historia och sånt jobbigt jonk och crap
cut the crap somsagt
näää jag orkar intee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0