10.50



ok det var väl lite i det dramatiska laget förra inlägget. värst så var det väl inte, var bara trött & felplacerad.
jag har tillochmed fattat att alltihopa inte hade med tidpunkten att göra. för om jag verkligen hade velat nånting hade det hänt nått, eller så hade jag varit sjukt neråt för att det inte blev så. men om jag ger det en närmare fundering så har jag faktiskt inte tänkt på det mycket alls.

jag spenderade min kväll igår i en kall skatehall med kameran i högsta hugg  för att få till lite bra bilder till fotoprojektet, och jag fick väl nårra stycken som går att använda. men för det mesta gick jag bara runt i markus stora, varma tröja och dansade på på en bräda med markus själv, och guuuuuuuud det är inte lika lätt att åka som man tror! ramlade ett par gånger (typ hela tiden) och idag har jag ett stort blåmärke på höften. men kul vare.
fick skjuts enda hem till dörren och var glad.


Kommentarer
Postat av: Emelie

så det är inte bara farligt att spela Zombie för carro utan även att skata ;)

2009-01-20 @ 18:22:46
URL: http://totallyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0