22.33

hej.

ligger i min säng nu. har under den senaste timman blivit störtförkyld och jag HATAR DET.
dagen har varit helt ok. började tio och det var den enda lektionen för dagen, sjukt ok och acceptabelt!
hängde kvar i skolan ett bra tag, och traskade senare in till stan och fikade en stund på fribergs (suurpriiise liksom!)
den största nyheten idag innehåller hudsjukdomar & tisselitassel. inte så mycket annat.

är du en metafor och ett substitut för nått jag längtar efter? eller är det FOR REAL? det är väldigt irriterande att jag inte kan lita på mig på den där fronten, eller läsa av mig själv.
fast. jag pallar nog inte. vågar inte
HJÄRNSPÖKEN

Kommentarer
Postat av: ems

emma förstååår kanske vad du pratar om va va va?

2009-01-21 @ 23:33:23
URL: http://emslindholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha. jag tror att det kan vara så ja ;)

2009-01-22 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0