17.54


att pendla mellan fin rosa glädje att hålla varandra i handen du är den enda jag vill ha jag är kär i DIG DIG DIG inte kan släppa taget om varann äckligt klibbigt nykära, för att sen sitta med hårt dunkande hjärta med en gong-gong som ringer så att jag blir döv i huvudet flaxande mellan revbenen ska jag verkligen ta det här?
jag vägrar det. jag vill inte jag blir orolig och gråter i ditt tält när du ligger där alldeles skör o ledsen över att du har gjort mig arg men jag vågar inte säga nått
jag vet hur du blir när du känner att du har gjort fel. jag vill inte att du ska känna så men jag blir så arg så ledsen så fördummad jag är inte dum
nej jag ligger och gråter i ditt tält över dig och henne och jag försöker förstå jag vet att du gillar mig att du tillochmed vill ha mig att du är kär i mig men jag vill inte bli lämnad för jag har tagit dig till mig nu du fattar inte vilken stor grej det är för mig. jag ligger och gråter i ditt tält och ljuger och säger en annan anledning till att jag gråter och jag känner hur du andas ut hur du blir lättad att jag inte är arg på dig och du säger fina fina fina kärlek jag är tillbaka om tio minuter jag ska bara gå och köpa pizza och du ska ligga kvar här för jag ska ta hand om dig ikväll bara du och jag bara du och jag
och sen är allt bra bara du och jag
du och jag
jag du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0