00.47


men... allvarligt talat.
asså
va?
nej men allvarligt kom igen
jag är seriös nu
sjuktligt seriös
den här känslan får gärna... hålla i sig
hålla i sig länge
fast den förvinner
försvann
hallå var är du?

jag vill inte varför drar alla?
bara sticker o det känns så jävla ovärt att bli sån här... du ska ju ändå bara dra
bli vuxen du har själv sagt att det kanske är dags nu
att bli lite mer seriös inte leka runt inte göra som du gör nu
fast du vet du lekar ju inte runt
inte med mig
men ändå ska du dra. sticka till stockholm och hitta en random brud och bli fast och gifta dig och få barn och bil och hus och hund och ännu mera barn tills du inte kommer palla mer
eller va?
inte just nu
men det känns så
jag vill bara... inte att du ska sticka
jag är ju kvar här
med varningsklockor ringande i öronen jag hör inte på jag lyssnar inte
va?
det känns bara så jävla onödigt att bli snärjd och sen så finns det inget mer jag fick is i kroppen när du först väckte mig
gav mig hundra pussar och ville att jag skulle upp men jag vaknade inte riktigt förrän du fick samtal hej du har kommit in hos oss du är så välkommen
dom väckte mig med en hink med iskallt vatten
det var väl då jag visste hejdå
jag vet ett hejdå innan du ens har sagt något
du bara ler i dina ögon när du tittar på mig
du kanske inte vet om det än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0