01.41


det här sätter mig ända upp i halsen. precis som när alla försökte få mig dricka mjölk som liten. försökte smuggla ner mjölk i mängder av frukostflingor eller med hot om inget bolibompa. eller som när jag försökte få i mig den ynkliga lilla home-made mackan imorse på bussen påväg till jobbet. det gick bara inte.
jag blir så... frustrerad. för jag vet att jag är bättre än så. jag är bättre än vad folk tror. om mig.
jag sprider inte rykten. jag har inget för att säga till folk vem som gör vad vem som gör vem.
jag gör inte sånt. inte min grej har aldrig gjort kommer aldrig att göra.
kanske helt enkelt för att jag inte bryr mig längre. jag har brytt mig så länge om allting runt omkring och det har orsakat ett flertal nätter utan sömn och ett förtvivlat ont i hjärtat. jag är viktigast för mig just nu jag kommer i första hand just nu. det handlar inte om egoism eller själviskhet det är bara så det är jag kommer först för jag har aldrig tagit mig själv i första rum. now it is the time to do it and do it so fucking good.
och den här staden håller på att driva mig till vansinne DU VET det här är ingen hämndaktion JAG GÖR INTE SÅNT
jag gör inte sånt

nu sitter jonas på bussen till halmstad (gudsförgätna jävla byhåla) och jag kan inte säga annat än att jag har längtat
kom till mig nu

Kommentarer
Postat av: tova

miss you :(

2009-06-19 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0