22.22


igår hade jag roligt. jag hade jätteroligt fram tills jag gick till tre hjärtan vid kvart över ett tiden, för väl där fick jag helt plötsligt en sjuk karatefylla och jag fattade verkligen ingenting. jag skulle ta en buss tio i, men sen så är ju jonas bäst i hela världen så han kom och hämtade mig istället, jag måste ha varit sjuukt jobbig haha. jag satt tydligen och flabbade hela vägen hem och sa pinsam tjej pinsam tjej minst femtioelvatusen gånger. bra carro!
så imorse mådde jag inte jättebra, förvånansvärt liksom.... så när jag låg och vred mig i våndor så kom jonas plötsligt upp med två bredda mackor, ett glas juice, ett glas vatten och två alvedon. bara sådär. sjukt bäst i hela världen somsagt!
sen låg vi bara och kollade film, sov, kollade lite mer film och sen skjutsade han hem mig.
åkte in vid sju och jobbade tills nu typ, och nu ska jag snart ta bussen in till stan igen och möta upp torun och hit the dancefloor ikväll igen! nyktert dock..... ;( ska ju självklart jobba imorrn med! fuck it...

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0