22.43


pms + sol = finnar
INTE OK. jag har seriously aldrig haft mycket finnar. men nuså. sweet tack. på brösten också.
tack snyggt.

det är sleeping with the enemy på tv. jag har gjort det
sleeping with the enemy alltså. haha, torr humor. fast snart ska jag get my boney ass in till stan och träffa tovs.
skippade förfesten, eller ja, jag förfestade med mig själv och chipsen. helt ok

igår var vi och åt på fox and anchor för att fira tova och ida, det var trevligt! dock så blev jag en smula pissed när jag fick betala 160 spänn för tre salladsblad, två skivor vitlöksbröd och typ fem brödkrutonger. tack så jävla mycket.
vi blev lite fulla, jag blev lite ledsen och en smula sur på jonas för att han inte hade hört av sig och det pajade kvällen ganska så mycket för min del.... men sen när jag loggade in på facebook idag hade han slängt iväg ett fint mejl :) saknar mig lite och sånt.
saknar dig med baby! kom hem till mig nu!
typlitekärtjej.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0